Veel gestelde vragen door onze klanten

De vragen die onze klanten aan ons stellen via e-mail en onze antwoorden daarop hebben wij handig voor je gesorteerd in een online zoekmachine. Heb je een vraag? Kijk eerst of hij er tussen staat. Kan je iets niet zo snel vinden, geef dan een zoekterm op in het zoekveld.

Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op.

Terug     FAQ(s) in categorie : Bestellen   pagina 1 van 16  
  Volgende

Ik wil mijn foto’s bestellen maar het programma zegt dat er foto’s ontbreken. Hoe kan dit, want ik kan de foto’s wel zien.
Bewerkt op 09/10/2009
 
Waarschijnlijk is de bron waar de foto’s vandaan zijn gehaald verandert of niet meer aanwezig. (denk hierbij aan USB-sticks , CD-roms, het verplaatsten van mappen). Het is verstandig een map aan te maken met alle foto’s erin die u wilt gaan gebruiken. Vooral als u de foto’s van bijv. meerdere CD-roms of USB-sticks afhaalt. Zo bent u er zeker van dat de foto’s bij het bestellen ge-upload kunnen worden. Als de foto’s op de C:\ schijf worden gezet vind het programma deze weer.

 
Gemiddelde

Gebruik als zoekterm alleen enkele woorden: bv. "draaien" of "verwijderen"